computergeklooi - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu computergeklooi - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu

computergeklooi

Door: els

Blijf op de hoogte en volg Els en Toon

04 Juni 2013 | Spanje, Carrión de los Condes

Lieve mensen,
Ik ben al de hele avond aan het proberen op een tablet van een restauranteigenaar een bericht op de site te zetten, maar kan er absoluut niet mee omgaan en word er helemaal gestoord van. Vandaag hadden we voor het eerst een dag met blauwe lucht zoals ik steeds zie op het verslag van Ton Snoeren van de de reis die Toon en hij hebben gemaakt in 2003.dat ik heb uitgeprint en wsaar ik elke dag op kijk om te zien wat we allemaal niet zien doordat we alleen maar naar deweg kijken naar stenen, gaten, plassen, modder en stront. We worden hier weggekeken, dus probeer ik morgen opnieuw. Vandaag hadden we in ieder geval een keer een fijne dag.Jullie reacties heb ik wel gelezen. Nog hartelijk bedankt. Hopelijk kan ik volgende keer wel vooruit.
Liefs,

Els

  • 04 Juni 2013 - 23:37

    Johan En Maria:

    Hallo Els en Toon
    Ja, ik ken dat geklooi op een tablet. Je moet er echt aan wennen.
    Leuk om te lezen dat jullie eindelijk mooi weer hebben. Hier is het nu ook heerlijk weer.
    Succes met de laatste lootjes!
    Jullie hebben het ver gebracht en je niet van de wijs laten brengen door alle tegenslagen. Wij doen het jullie niet na!
    Veel groeten
    Johan en Maria

  • 05 Juni 2013 - 06:25

    Elly Van Dillen:

    Hoi Els en Toon,

    Ik hoop dat jullie nu echt de zon blijven zien dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend.
    Hoeveel km. moeten jullie nog? Heel veel groeten uit een zonnig Uden,
    Elly

  • 05 Juni 2013 - 09:39

    Toon Swinkels:

    Dag Els en Toon,
    Verbaasd ben ik dat mijn reacties niet bij jullie doorkomen. 4x mislukt kennelijk.
    Niettemin: Ik houd moed en ga door tot het bekende bittere einde, zoals jullie dat ook doen.
    Houd er plezier in !
    Gr. Trea en Toon.

  • 05 Juni 2013 - 11:36

    Franca:

    Hallo Toon en Els,

    Wat zijn jullie doorzetters!!!! Het mooie weer komt er nu aan, dus zou ik toch op een veilige maier rondom je heen kijken.
    Veel succes en plezier.

    Groetjes,
    Franca en Kees.

  • 05 Juni 2013 - 11:40

    Louise En Rob:

    Hoi Els en Toon,
    Kijkend naar de europese weerberichten, zie ik dat Noord Spanje zon !!!!! heeft. Wij hopen van harte dat jullie nu lekker in de zon kunnen fietsen: jullie hebben dat meer dan verdiend.
    Nu je Burgos voorbij bent, kun je echt gaan aftellen...steeds dichter bij Santiago. Een droom, Els, wordt werkelijkheid. Geniet ervan en wij blijven uitkijken naar jullie berichten over jullie vorderingen.
    Buen Camino, en een knuffel van Mats
    Louise en Rob

  • 05 Juni 2013 - 13:42

    Henk Kerssens:

    Hallo Pelgrims,

    Het eind is in zicht.Volhouden en geniet van het mooie weer en uiteraard de omgeving.Wij,UDD(Piet van Esch,Gerard Bos en ik),hebben vandaag ook voor het eerst(nb Juni!!!)in korte broek gefietst.Temp.22gr.
    Succes met de voortzetting van de tocht.
    Gr.Henk en Marianne.

  • 05 Juni 2013 - 17:45

    Harrie:

    En vanaf nu gewoon goed weer!!! Succes verder, die aflaat heb je nou al wel verdiend dunkt me.
    Groet,
    Harrie

  • 05 Juni 2013 - 18:41

    Emmy En Ton:

    Hallo bikkels,

    Het gaat er nu toch op lijken dat jullie de eindstreep halen. Geweldig! Succes met de laatste klimmetjes en denk eraan de wegopbreking voorbij Meride kun je negeren. Dit scheelt een flinke omleiding. Veel fietsplezier, groeten,
    Emmy en Ton

  • 05 Juni 2013 - 19:33

    Margriet En Pierre:

    Hoi Els en Toon

    Ja typen op een tablet valt niet mee. Zo'n ding heeft ook nog een eigen woordkeus. Daar word je gestoord van.
    Ik hoop dat jullie nu toch beter weer hebben, want het is wel genieten van de omgeving. We volgen jullie, nu nog ongeveer een week te gaan als er niks tegenzit.

    groetjes Margriet en Pierre

  • 05 Juni 2013 - 21:48

    Lia:

    Hallo Els en Toon,
    Knap hoor, met dat rotweer al zo ver gekomen!
    Hou vol! In dit geval wegen de laatste loodjes niet zo zwaar meer. Alle regen hebben jullie nu gehad, lijkt me.
    Succes!
    Groetjes, Lia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els en Toon

Actief sinds 09 April 2013
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 39958

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 24 Juni 2014

Van Sint Petrus naar Sint Pieter

05 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Fietstocht Santiago de Compostella 2013

Landen bezocht: