Voorbereiding 2 - Reisverslag uit Uden, Nederland van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu Voorbereiding 2 - Reisverslag uit Uden, Nederland van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu

Voorbereiding 2

Blijf op de hoogte en volg Els en Toon

30 April 2013 | Nederland, Uden

Test mislukt. Dacht ik dat Toon per email een melding van het vorige verslag zou krijgen, maar dat was slechts een bewerking van een bestaand verslag, dus die werd niet gemeld. Dus nu een nieuwe poging; het is wel even wennen voor mij, zo' n site.
Het plaatsen van foto' s was wel gelukt, maar dat was puur toeval! Ook dat ga ik opnieuw proberen.
We hebben er inmiddels ruim 1000 oefenkilometers op zitten onder de meest uiteenlopende omstandigheden: temperaturen rond het vriespunt, sneeuwbuien, regen, een snijdende wind op kop, maar ook een lekker zonnetje. Het weer kan ons dus niet meer verrassen! We fietsten in Brabant, in de buurt van Groesbeek en in Zuid-Limburg en trotseerden hellingen van 1 tot 22 % (De Keuterberg, een goede oefening voor het wandelen met een zwaar bepakte fiets!) Zo bont maken we het onderweg hopelijk niet!
Nog even verder inpakken: (mijn stapeltjes mee te nemen kleren worden steeds kleiner!!) en dan kunnen we zondag om half 10 vertrekken.
Ik hoop dat het lukt een paar foto's van onze oefentochten in het mooie Limburg mee te sturen!

• 01 Mei 2013 - 10:12

Bert En Lucie:

Hoi Els en Toon. Dit ziet er goed uit. Dat hebben jullie mooi voor mekaar. Heel veel succes!!!!
    Groet

• 01 Mei 2013 - 11:34

Emmy En Ton:

Zelfs hier in Z.Fr. krijgen we bericht over jullie update, komt allemaal goed. Wij gaan jullie volgen, buen camino
    Wij hebben vandaag een rustdag,
    Groetjes en succes,
    Emmy en Ton

• 01 Mei 2013 - 11:41

Ineke:

Nog een paar nachtjes slapen .... spannend!
    Tot zondag xxx

• 01 Mei 2013 - 11:48

Nik De Vries:

Hoi Els en Toon,

Als alles zo goed gaat als het nu lijkt, wordt het een mooie fietstocht. Ik wens jullie alle succes van de wereld.

Groeten,
    Nik

• 01 Mei 2013 - 16:10

Gemma En Cor:

Als dit dagboek nu al 300 x bekeken is en iedereen schrijft een reactie, dan kom je tijd tekort om te fietsen. Fijne tocht gewenst, Gemma en Cor

• 01 Mei 2013 - 17:39

Nolda:

Heel veel plezier samen. Geniet ervan.
    Liefs
    Nolda

• 01 Mei 2013 - 23:10

Lonneke:

een hele goede reis. Ik volg met plezier de verslagen. Veel succes en dikke x van ons

• 01 Mei 2013 - 23:48

Lia:

Lieve mensen,
    Grappig dat we vanmorgen elkaar spraken en jij me wees op jullie site. Via Nolda en Wim kom je er inderdaad op als je op jullie foto klikt.
    Alvast heel veel succes gewenst als jullie zondag vertrekken en geniet ze!
    Groetjes, Lia.

• 02 Mei 2013 - 12:21

Hans En Marjan:

Hee els en toon,
    Wat goed dat jullie nu samen deze mooie reis gaan (af)maken. Zet em op met z'n tweeën en geniet er maar lekker van. Wij blijven jullie zeker volgen!

• 02 Mei 2013 - 13:07

Elly Van Dillen:

Hoi Toon en Els,

Ik wens jullie vele veilige km en een hoop plezier.
    wij vertrekken zaterdag naar Turkye dus niks uitzwaaien.

Groetjes Elly

• 02 Mei 2013 - 22:44

Willemien:

Nou Els, aan de voorbereiding zal het dus niet liggen. Ik ga zondag fietsen vanaf half 10, (nee, geen klimmetjes, lekker vlak) dus uitzwaaien gaat niet lukken. Maar morgen nog eerst lekker tennissen....
    Willemien

• 04 Mei 2013 - 18:40

Anne-Mieke En Martin:

Lieve Els en Toon,

Nog maar één nachtje slapen en dan is het zover: heel Nederland hangt de vlag uit omdat jullie alwéér zo dapper zijn om op de fiets naar Santiago de Compostella te gaan!
    Ook "daarboven" zijn ze trots op jullie, want het zonnetje schijnt nu al dat het een lieve lust is!
    Kortom: alles werkt mee om de start van jullie grote reis extra luister bij te zetten!
    We wensen jullie een voorspoedige reis, waarvan wij graag de verslagen willen lezen!
    Geniet ervan!

Veel liefs, Martin en Anne-Mieke.

• 05 Mei 2013 - 10:20

Gerard:

Dag Els en Toon,

Ik wens jullie fijne dagen onderweg. In mijn dagboek lees ik dat we elkaar ontmoetten op 11 mei 2012 onderweg naar Chatelleraut. Wat een fijne tijd. Ik wens jullie een Buen Camino.
    Geniet, geniet en blijf genieten.
    Groetjes van jullie fietsmaat in 2012.
    Gerard Eijk

• 05 Mei 2013 - 16:29

Ineke:

Vanochtend stralend vertrokken. Mooie foto's gemaakt voor als jullie terug zijn.
    Goeie reis en pas goed op elkaar!

• 05 Mei 2013 - 18:10

Emmy En Ton:

Buen camino,

heel jammer dat we geen internet en zelfs geen bereik op onze mobiel hadden op ons vorige slaapadres, we konden niets van ons laten horen, zelfs geen sms. Daarom nu alsnog.....
    Wij hopen dat jullie reis voorspoedig gestart is, wij wensen jullie net zoveel plezier als wij beleven. We zitten nu aan de voet van de Pyreneeën, morgen een rustdag en dan kan het echte werk beginnen.
    groetjes,
    Emmy en Ton

• 06 Mei 2013 - 08:19

Trea En Toon Swinkels:

Reacties totnutoe gelezen. Wat een vriendenschaar !
    We zullen de site in de gaten houden zo af en toe !
    Nogmaals: Vaart wel enBElevet scone.
    Trea en Toon.

• 06 Mei 2013 - 19:26

Emile Swinkels:

Hoi Ome Toon en Tante Els,

Ik wil jullie, mede namens Cindy en Rosa, een hele mooie fietstocht toe wensen.
    Geniet ervan en hopelijk werkt het weer een beetje mee... :)

Groetjes van Emile en Cindy en een dikke knuffel van Rosa.