computers niet te vinden!! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu computers niet te vinden!! - Reisverslag uit Uden, Nederland van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu

computers niet te vinden!!

Blijf op de hoogte en volg Els en Toon

08 Mei 2013 | Nederland, Uden

Verslag via sms van Toon en Els

Els en Toon hebben nog geen computer kunnen vinden om berichten door te sturen. Ze zitten al in Frankrijk, maar hebben na 2 fantastische dagen dinsdag en woensdag veel oponthoud gehad door hevig noodweer. Ook onderdak vinden valt niet altijd mee. Maar het is nog steeds gelukt en verder gaat alles prima.
2 natte pelgrims

• 09 Mei 2013 - 00:16

Lia:

Ha Els en Toon,
    Hoop dat het weer gauw omslaat en dat jullie het zonnige zuiden droog tegemoet gaan.
    Heel veel succes!

Petra en Ton

• 09 Mei 2013 - 08:35

Margriet En Pierre:

Els en Ton
    Vervelend van de regen maar zoals je weet hebben wij vorig jaar in Frankrijk op weg ook dramatisch veel regen gehad maar in Spanje prachtig weer.
    We leven erg met je mee en hebben het boek van ons er bijgehaald om te kijken waar wij op dar 4 waren. Vandaag langs de bron van de Schelde .
    Bedenk als het regent is het een pelgrimage en bij mooi weer vakantie
    Heel veel succes en plezier.
    We blijven jullie volgen.
    Margriet en Pierre

• 09 Mei 2013 - 10:47

Ad Swinkels:

Ga zo door , maar wel met beter weer. EWe hopen dat jullie het beter zullen treffen ook
    met het vinden bvan onderdak.Goede tocht verder.

Ad Swinkels de groeten van Anny.

• 09 Mei 2013 - 12:51

Veronie:

Lieve Els en Toon,

Hoe dan ook , jullie zijn op weg, en bedenk: na regen komt zonneschijn.
    In de St Jan heeft een kaarsje voor jullie gebrand en je weet, dan komt alles goed!
    Roel en ik wensen jullie alle succes. Sterkte, hou vol en geniet.
    Liefs Veronie

• 09 Mei 2013 - 14:54

Jacques En Tanja:

Hoi Toon en Els,
    Na regen komt zonneschijn.
    Ga er maar vanuit dat er meer droge dan natte dagen zullen komen.
    In Zoutelande is het ook wisselend maar we genieten van elk straaltje zon.
    Veel fietsplezier!
    Gr.
    Tanja Jacques

• 09 Mei 2013 - 17:56

Wim En Nolda:

Hoi Els en Toon,
    Gelukkig zijn jullie bikkels en niet voor een kleintje vervaart! Een paar dagen regen is voor jullie geen probleem. Desondanks hopen we dat het wel beter zal worden, is toch zoveel aangenamer. In Griekenland is het ook minder weer. In Athene, waar we ons kamp hebben opgeslagen, is het bewolkt en zo'n 20 graden. We hopen voor jullie en ons op beter.
    Zet hem op en we zijn benieuwd naar jullie belevenissen uit de eertste hand.
    Groeten en veel veel plezier
    Nolda en Wim

• 12 Mei 2013 - 21:38

Rob En Louise:

Hoi Els en Toon,
    Regen tijdens het fietsen is sowieso geen pleziertje...we hebben het samen vorig jaar ervaren bij en in de Pyreneeën. We hopen van harte dat het noodweer niet al te lang aanhoudt. Succes met jullie Camino.
    Zijn gisteren teruggekomen van onze fietstrip naar ....... (niet naar Taizé: was niet te halen in de 12 dagen die we ervoor uitgetrokken hebben). We hebben er een rondtocht van gemaakt: voor Luxemburg stad de oversteek gemaakt naar de Moesel en vandaaruit terug naar NL. Ruim 870 km.
    Goed weer gehad!
    gr.