Dat weer, dat weer... - Reisverslag uit Saintes, Frankrijk van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu Dat weer, dat weer... - Reisverslag uit Saintes, Frankrijk van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu

Dat weer, dat weer...

Blijf op de hoogte en volg Els en Toon

23 Mei 2013 | Frankrijk, Saintes

Lieve mensen,

Al weer even internetstilte. We hebben 4 dagen verschrikkelijk weer gehad. Non stop harde wind tegen en non stop hoosbuien tot gewoon harde regen in een totaal verlaten gebied. We werden er gewoon gek van en haalden niet meer dan 60 km. per dag. Mijn remmen gingen kapot en moesten dus lopen naar de stad Saintes. Fietsenmaker failliet en geen andere in town. Toen knapte ik af. Toch werden we via via geholpen en woensdag was het droog en fietsten we langs de kust over prachtige fietspaden. En...we hebben elkaar nog! We gaan gewoon verder, we zijn al over de helft!

Liefs, 2 taaie pelgrims.

• 25 Mei 2013 - 13:50

Ton Snoeren En Petra Vonk:

Het zit jullie niet bepaald mee. Gelukkig worden de weervoouitzichten beter. Nog even volhouden. Jullie zijn echte bikkels. Krijgt Toon behalve regenwater wel genoeg bruin bier binnen?

• 25 Mei 2013 - 17:10

Emile, Cindy En Rosa:

Wij zijn trots op jullie doorzettingsvermogen!!! Rosa geeft jullie een welverdiende megadikke knuffel! Heel veel groetjes vanuit een eveneens regenachtig Nieuwerkerk aan den IJssel.....

• 25 Mei 2013 - 18:24

Anne-Mieke En Martin:

.... " En...we hebben elkaar nog!" ....

Wat een prachtige gedachte!
    Geweldig, jullie zijn al over de helft ondanks de barre omstandigheden!
    Houd vol!

Veel liefs voor de twee taaie pelgrims
    van Martin, Marieke en Anne-Mieke xxx

• 25 Mei 2013 - 20:39

Joris:

All you need is love!

houd vol op deze barre tocht, de smaak van de beloning zal alleen maar zoeter zijn!

Dikke kus en veel liefs van Joris

• 25 Mei 2013 - 21:31

Emmy En Ton:

Wat een doorzetters zijn jullie! We duimen voor mooi weer. Het moet toch eens goed worden! Els en Toon, wij wensen jullie veel succes vanuit Porto

• 25 Mei 2013 - 23:07

Rob En Louise:

Tjonge, wat een tegenslag. Aan een stuk door slecht weer. Grote bewondering voor jullie uithoudingsvermogen: jullie halen het uit jullie tenen !! Ik weet niet of wij zoveel moed bijeen hebben kunnen schrapen, als jullie nu doen !! Chapeau ! Realiseren ons nu dat we vorig jaar bijzonder veel geluk hebben gehad met maar slechts........4 regendagen !!! Jullie gang naar Santiago komt daarmee wel in een zeer bijzonder daglicht te staan. Ga door en blijf elkaar stimuleren !
    Louise en Rob

• 25 Mei 2013 - 23:27

Alice Swinkels:

Wat mooi, dat je nog steeds blij bent met elkaar! Kop op, het mooie weer moet nu toch gewoon gaan komen, een klein beetje zon, maakt het leven een stuk gemakkelijker (ook hier) maar we gunnen het jullie zo!! Toppers toch maar mooi op de helft!! Het mooie weer komt eraan!! Liefs Alice