Belofte maakt schuld - Reisverslag uit Uden, Nederland van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu Belofte maakt schuld - Reisverslag uit Uden, Nederland van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu

Belofte maakt schuld

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els en Toon

11 Mei 2014 | Nederland, Uden

Lieve familie en vrienden,

Nu ruim een jaar geleden gaf ik tijdens onze Santiagoreis mijn pogingen op om foto' s toe te voegen aan mijn verslagen op Waarbenjij.nu. Dat redde mijn huwelijk (we haalden dus ons 40-jarig huwelijksfeest!), maar het bleef toch knagen.
Donderdag 15 mei vertrekken we om 9 uur op de fiets naar Rome, weer van huis uit . Mijn nieuwe vriend de ipad gaat ook mee, dus moet het een stuk eenvoudiger zijn om foto' s mee te sturen, tenminste als het me lukt om een nieuwe waarbenjij.nu weblog te maken met behoud van het adressenbestand.
Er was van alles mis gegaan met de adressenlijst, dus heb ik de adressen uit mijn eerste lijst opnieuw ingevoerd. Mocht je echter liever geen post willen ontvangen, dan kun je dat gewoon aanklikken.
Het is weer even wennen, maar ik blijf het gewoon proberen.

de foto' s:

258 Bij de Franse grens
337 Als je was maar goed droogt!
364 Terug in Chartres. De grijze vlek is een regendruppel die pas na weken verdween.
459 Saint Jeand' Argeli, richting Atlantische kust. (zie volgend verslag)
482 Saintes, triomfboog voor Germanicus
543 Een van onze vele leuke lunchplekjes
628 Terug in Saint Jean Pied le Port
631 De pas bedwongen
637 Mijn valplek uit 2012
659 Toon trapt gewoon door
673 Mijn favoriete plek: de Ermita de Eunate!
997 Astorga: bisschoppelijk paleis van Gaudi. En een prachtig museum van de camino
1011 De meseta
1025 Een van de vele lieflijke Spaanse dorpjes
1030 Cruz de ferro. We legden ons steentje neer
1042 Toon voor de afdaling (zie volgend verslag)
1083 Klimmen naar O Cebreiro; eindelijk vergezichten
1142 De laatste loodjes
1175 Jacobus begroet ons in Santiago
1208 Finis Terra, het einde van de wereld. (zie volgend verslag)





  • 11 Mei 2014 - 23:58

    't Corneeltje:

    Els

    De test is in ieder geval reeds geslaagd.
    Het eerste verslag staat online.
    Nogmaals bedankt voor het leuke feest en het warme onthaal.

    Succes op jullie tocht en hou ons op de hoogte.

    Groetjes

    Christ

  • 12 Mei 2014 - 16:26

    Emile Swinkels:

    Beste Tante Els en Ome toon,

    Leuk om alsnog de foto´s te zien, hopelijk hebben jullie richting Rome wat mooier weer!!!
    Heel veel succes vast namens Cindy, Emile, Rosa en Jack.


  • 12 Mei 2014 - 18:06

    Harrie:

    Dit belooft wat voor de komende reis, nou kunnen we jullie ook "beeldend" gaan volgen: succes

  • 16 Juni 2014 - 11:30

    Veronie:

    Lieve Els en Toon,

    Wat een verrassing, jullie zijn ook weer op pad.Het blijft kriebelen. Ik heb het net achter de rug: ben op 11 mei naar Le Puy en Velay vertrokken, en op 13 mei ben ik gaan lopen. In eerste instantie wist ik nog niet hoe ver ik zou gaan lopen maar het werd toch ST JEAN PIED de PORT. Een dikke 700 km gelopen, ik vond het zwaarder dan in Spanje lopen. Toch een tevreden gevoel, en ik ben net terug: zaterdag met vliegtuig naar Charleroi en toen met trein verder.En nu weer heerlijk thuis.
    Ik wens jullie( ook namens Roel ) een geweldige fietstocht en hoop dat dit ook een fantastische ervaring wordt.
    Een enorme knuffel van Veronie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els en Toon

Actief sinds 09 April 2013
Verslag gelezen: 503
Totaal aantal bezoekers 39947

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 24 Juni 2014

Van Sint Petrus naar Sint Pieter

05 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Fietstocht Santiago de Compostella 2013

Landen bezocht: