foto' s? - Reisverslag uit Mézières-sur-Seine, Frankrijk van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu foto' s? - Reisverslag uit Mézières-sur-Seine, Frankrijk van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu

foto' s?

Door: Els Swinkels

Blijf op de hoogte en volg Els en Toon

13 Mei 2013 | Frankrijk, Mézières-sur-Seine

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. We schieten niet erg op door de harde koude tegenwin, de vele hellingen (tot 10 %) en pech aan mijn fiets. Gisteren kon ik niet meer van blad 1 naar blad 2 en trapte me kilometers lang kapot. Een aardige cyclist zag een steentje zitten dat de versnelling blokkeerde. Opgelost! We hebben overnacht in een soort motel op een industrieterrein; hotels en restaurants waren overal gesloten of failliet.
De aardige eigenaar hielp me 14 foto' s op de site te zetten, maar ik kan ze zelf niet openen. Schiet dus niet op. Wij ook niet; gisteren maar 64 km. op de teller, totaal 633.
Tot binnenkort.
Het regent weer, dus natte groetjes,

Els en Toon

  • 13 Mei 2013 - 10:58

    Dienke Van Kimmenade:

    Hallo Els en Toon,
    We probeerden al eerder een reactie te plaatsen, maar dat mislukte om de een af andere reden.
    Wat een avonturen zeg! Ik vind het toch wel erg respectabel wat jullie aan kilometers gemaakt hebben, zeker gezien de tegenslag!
    Hopelijk krijgen jullie nu wat wind in de zeilen. Ondanks dat het een pelgrimstocht is, mag je best wat van het weer(?), de natuur en de situatie genieten.
    Heel veel succes. Houd de moed erin!

  • 13 Mei 2013 - 11:33

    Ellie De Vries:

    Wat een ellendig weer! Maar dat gaat binnenkort beter worden, ik voel het aan mijn water...... Ik kan hier 14 foto's zien, waaronder een van Toon in een wel heel sjiek bed!! Ik weet niet of dat de bedoelde foto's waren? Ik kijk uit naar jullie verdere wederwaardigheden.
    groeten,
    Ellie

  • 13 Mei 2013 - 13:25

    Ans Smits' Terhaard:

    Jammer hè, dat het zo koud is.
    Wij staan op de camping in Doornenburg en hebben het ook koud, dus maar gauw naar huis.
    Maar dat is natuurlijk wel jammer.
    Maandag een kleinzoon erbij gekregen, geweldig.
    Heel, heel veel succes met jullie tocht, we duimen voor warmer weer.

  • 13 Mei 2013 - 16:02

    Rob En Louise:

    Goh, wat een tegenslagen ! Dat is nou net wat we jullie niet toewensen. Mag het een keer lekker gaan ???? Dank voor je uitgebreide berslagen. Ondanks slecht weer e.a. tegenslagen, klinkt er enthousiasme en positiviteit door. Houd dit maar vast en blijf vertrouwen op al je talismannen/-vrouwen. Bedenk maar dat elke afgelegde km. jullie dichter bij Santiago brengt. Buen Camino

  • 13 Mei 2013 - 17:37

    Willemien Kodde:

    Jammer Els en Toon, dat het wat tegenzit. "Verdien" je nu ook iets meer voor het hiernamaals?
    Ik hoop voor jullie dat het in elk geval naar het zuiden toe wat warmer wordt. Hasta luego y un abrazo!
    Willemien

  • 13 Mei 2013 - 18:34

    Wilma Weusten:

    Nou, ik doe het jullie niet na!!
    Petje af!
    Wij wensen jullie een nog een goede tocht toe en dat het weer maar vlug beter mag worden.

    Succes en houd de moed erin!


  • 13 Mei 2013 - 21:55

    Anne-Mieke En Martin:

    Wees gerust, Els, wij kunnen de foto's wel zien!
    Neem de tijd, het weer en de hellingen remmen jullie nu even wat af.
    Maar binnenkort zal het vast wel beter worden, houd moed!

  • 13 Mei 2013 - 23:13

    Alice:

    Het zit nog niet helemaal mee, maar het betere weer moet er nu toch echt aan komen1?1? Het ziet er ondanks de regen en kou toch allemaal gezellig uit (foto's staan er dus!) Succes en tot horens! Liefs Alice

  • 14 Mei 2013 - 07:23

    Lia:

    Ha Toon en Els,
    Wat een tegenslag, die regen! Maar volgens mij zijn jullie echte doorzetters. Deze keer de tocht volbrengen, hoor.
    Mooie foto's! Succes met de rit en wacht jullie volgende bericht af. Leuk om jullie te volgen.
    Groetjes, Lia.

  • 14 Mei 2013 - 20:56

    Mieke Reijnen:

    Ha Toon en Els, wij zitten in hetzelfde schuitje ! Regen, kou en harde wind! Zijn nu in Namen en proberen er toch maar wat van te maken. Voor jullie heel veel sterkte en.......er kome, andere tijden. Liefs Toon en Mieke

  • 14 Mei 2013 - 22:14

    Lonneke:

    De foto's staan er gewoon op hoor tante Els. Leuk!! Ach, het schiet best op hoor zo te lezen. Morgen mag ik op de fiets op kamp....pffftt..geen zin in met dit natte weer dus meer dan respect voor jullie. Al zolang in de regen...
    fiets ze,

    x van ons..

  • 20 Mei 2013 - 13:15

    Ell Van Oort:

    hoi toon en els, ik kan u de fotoos opnenen. enig om jullie ook zo te volgen. en nu weet ik eindelijk hoe ik onze slaapkamer wil oppimpen. dank voor de inspiratie! ik hoop dat het langzamerhand wat warmer wordt bij jullie. hier wordt het steeds frisser. heel veel sukse met het voortzetten van de tocht. houdoe, ell

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els en Toon

Actief sinds 09 April 2013
Verslag gelezen: 571
Totaal aantal bezoekers 39955

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 24 Juni 2014

Van Sint Petrus naar Sint Pieter

05 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Fietstocht Santiago de Compostella 2013

Landen bezocht: