Foto' s - Reisverslag uit Assisi, Italië van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu Foto' s - Reisverslag uit Assisi, Italië van Els en Toon Swinkels - WaarBenJij.nu

Foto' s

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els en Toon

14 Juni 2014 | Italië, Assisi

We hebben een uur zitten wachten en er is uiteindelijk geen foto geüpload. Balen dus. Het vorige verslag bevatte wel de juiste tekst; ik ga alsnog proberen er foto' s bij te plaatsen.

Volgens mij zijn er dus helemaal geen foto' s geüpload . Stomme site, je had gelijk, Ton!
Ik probeer het vanavond opnieuw. Nu wacht Assisi!

Volgens mij is het nu gelukt en staan de foto' s bij het verslag.

Nee dus, ik mis er een heleboel. Geüploade foto' s verdwijnen zomaar. Zeer frustrerend.

  • 14 Juni 2014 - 11:10

    Rinie:

    Jou kennende heb je liever hete zon dan heel veel regen, dus het moet goed gaan
    Xxx van je (schoon)zussie

  • 14 Juni 2014 - 11:19

    Ton En Petra:

    Nogmaals : echte bikkels zijn jullie !

    Krijg je in Rome ook een soort "compostella" diploma ?!

  • 14 Juni 2014 - 21:13

    Ell Van Oort:

    chapeau chapeau!!ik heb zeer veel bewondering voor jullie.hoop dat je nog een paar mooie dagen in rome hebt als afsluiting. houdoe vanaf texel.

  • 15 Juni 2014 - 20:17

    Trea En Toon Swinkels:

    Mochten jullie erin slagen het meest actuele door jullie zelf gemaakt conterfeitsel van Franciscus te veroveren en jullie kunnen dat aantonen, dan is het soeprondje bij ons eerstvolgende etentje voor onze rekening. Snor die man op, knip, desnoods op zijn papperaziaans, of gooi desnoods Berlosconi in de strijd.
    We wensen jullie proficiat met de martelgang, waar dat ritje af en toe beslist wel eens op ging lijken.

    Beste gr. Trea en Toon.

    p.s. Onze p.c. vertoont duidelijk ook een enge ziekte ! Hij weigerde regelmatig de toegang tot jullie volledige verslag van weer een nieuw traject.
    In een aparte mail kun je het antwoord vinden op jullie 14-junimail.

  • 19 Juni 2014 - 09:55

    Peter Van Beurden:

    Volgens mij ben ik Lidou voor. Tot voor kort hadden we veel problemen met de computer. Knap van jullie die fietstocht te beginnen en dat dan bij de geschetste temperaturen. Ook leuk dat we via jullie foto's weer een stapje terug doen in onze geschiedenis van een jaar geleden toen wij in Ravenna waren. Maar ik zie het voorlopig nog niet gebeuren dat wij op de fiets naar Italië gaan.
    Groeten Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Assisi

Van Sint Petrus naar Sint Pieter

Dag vrienden en familie,

Gisteren sloot ik het blog van onze barre fietstocht naar Santiago de Compostella in 2013 af. Donderdag vertrekken we opnieuw naar een eeuwenoud pelgrimsdoel, Rome. De derde bedevaartsplaats die lang geleden een must was, is Jeruzalem, maar of we dat ooit nog halen ....?

Het zal een totaal andere reis gaan worden dan de populaire (fiets)tocht naar het graf van Sint Jacobus, , een zo mogelijk nog schitterender natuur, geen gîtes of refugio' s, maar meer luxe onderkomens, eerder een vakantie dan een pelgrimage!

En... Toon heeft beloofd dat de blik dit keer niet alleen op het einddoel, Rome, gericht zal zijn, maar we af en toe ook een dagje cultuur zullen snuiven in een van de vele mooie steden waar we doorheen of langs komen, of lekker van de zon gaan genieten op een mooi plekje.

We hebben gekozen voor de Reitsmaroute via Bregenz, Verona, Ferrara, Ravenna, Assisi. Ik probeer een kaartje in te voegen.

Mijn weblog houd ik bij op mijn ipad en als het lukt staan er dit keer meteen foto' s bij! Ook zullen de teksten nu echt korter zijn en als het weer dag in dag uit regent, gaan we gewoon met de trein naar huis!
Maar ik heb wat het weer betreft meer vertrouwen in Franciscus dan in Jacobus, al is zo'n opmerking natuurlijk wel de (weer)goden verzoeken!
We hebben er zin in!



Reisdoel:

Iets anders...


Periode:

van 15 mei 2014 tot en met 24 juni 2014

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2014

Foto' s en de groeten van Sint Jan

21 Juni 2014

Van San Francesco naar papa Francesco

14 Juni 2014

Foto' s

14 Juni 2014

Eindelijk bij Franciscus

09 Juni 2014

Van Verona naar Ferrara
Els en Toon

Actief sinds 09 April 2013
Verslag gelezen: 580
Totaal aantal bezoekers 39894

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 24 Juni 2014

Van Sint Petrus naar Sint Pieter

05 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Fietstocht Santiago de Compostella 2013

Landen bezocht: